Razgovori


Ponekad se dešava posle instalacije programa za praćenje mobilnog telefona kada probate da preslušate snimljene razgovore na panelu da

 

  • Ne čuje se jedan sagovornik
  • Ne postoji link za puštanje

 

To znači da je potrebno ručno podesiti kodeke za snimanje. Kodeci se ne podešavaju na target telefonu već na vašem korisničkom panelu.

 

Ulogujte se na panel i u gornjem desnom uglu kliknite na Settings i otvoriće Vam se podešavanja za target telefon.

 

 

Negde pri sredini videćete da piše Call Recording Codec, Call Recording Source i Call Recording Delay.

 

 

Promenom tih parametara dobićete pravilno snimanje razgovora.

 

Svaki put kad promenite podešavanja kliknite na dnu ekrana na Save.

 

Call Recording Codec – Izaberite 3GP ili AMR

 

Call Recording Source – Izaberite neki drugi od ponudjenih (Auto, Default, MIC, Voice Uplink, Voice Downlink, Voice Call, Cam Coder, Voice Recognition ili Voice Comm).

 

Promena ne utiče na prethodne pozive već samo na one koji se posle obave. Sačekajte da se obavi naredni poziv i proverite da li radi.

 

Ako niste dobili željeni rezultat onda izaberite sledeću Call Recoring Source opciju.

 

Ako ni posle probe svih ponudjenih opcija ne čujete razgovor, promenite Call Recording Delay u sekundama i onda opet isprobajte sve ponudjene Call Recording Source.

 

Na nekim modelima telefona sa Andorid 10 sistemom nije moguće čuti obe strane u razgovoru bez obzira koja podešavanja kodeka postavite.

 

Pogledajte i naš video: